Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, jak ważna jest ich reputacja w sieci. Szczególnie istotne znaczenie w zbudowaniu pozytywnego wizerunku firmy odgrywają opinie Google Maps, a więc komentarze i oceny zostawiane przez klientów na temat danej firmy w sieci. Są one o tyle ważne, że potencjalni klienci podczas szukania danego produktu czy usługi, biorą pod uwagę na ogół tylko te firmy, które posiadają pozytywne opinie Google od swoich klientów. Każdej firmie działającej w sieci, powinno więc zależeć, aby zdobyć jak najwięcej pozytywnych recenzji od swoich klientów. Jak jednak skłonić użytkowników, aby zamieszczali swoje opinie Google w naszej wizytówce?
Dodawanie opinii Google – wskazówki, jak pozyskać opinie
Pozyskiwanie opinii od klientów może być czasami czasochłonne i wymagać sporego wysiłku, który w dłuższej perspektywie na pewno się nam opłaci. Nie podlega wątpliwości, że trudno jest nakłonić klienta na tu moze być twój link, napisz do nas, jednak każdej firmie powinno zależeć, na pozyskaniu jak największej liczby opinii do swojej wizytówki. I tutaj mamy kilka wskazówek jak to zrobić. Po pierwsze musimy wiedzieć, że klient sam z siebie nie wystawi nam opinii, jeśli nie zostanie o to poproszony. Warto wysłać więc na maila prośbę o pozostawienie komentarza wraz z bezpośrednim linkiem, w który wystarczy kliknąć i od razu zostaje się przekierowanym do sekcji opinii. Takie ułatwienie sprawi, że z dużym prawdopodobieństwem klient zamieści opinie Google w naszej wizytówce. Z punku widzenia firmy tu moze być twój link, napisz do nasprzez klientów jest bardzo cenne, ponieważ firma ma szanse na ciągły kontakt z klientem a należy zaznaczyć, że taka wymiana opinii Google pomiędzy sprzedawcą, a klientem jest bardzo ważna, bowiem buduje wzajemne zaufanie, a firmie pozwala zdobyć stałych klientów.
Zadzwoń:
tu moze być twój link, napisz do nas
Zobacz stronę:
tu moze być twój link, napisz do nas
- Inwestowanie w mieszkania na wynajem – opłacalność i wskazówki - 22 września 2023
- Szkolenie z wystąpień publicznych – klucz do skutecznej komunikacji - 21 września 2023
- Kurs trenera personalnego – klucz do sukcesu w branży fitness - 21 września 2023